Reviews

Alle cliënten krijgen bij sluiting van het dossier de vraag een enquete in te vullen met tien vragen die met een cijfer kunnen worden beantwoord. Vragen over snelheid van werken, duidelijkheid, kennis van zaken, kosten, zou u mr. Veth aanbevelen e.d. En er is ruimte desgewenst een opmerking bij te schrijven. Hieronder vindt u (anoniem) de opmerkingen van cliënten die iets bijschreven:

25/11/2022: “Beste Kees Bedankt voor het regelen van mijn ontbinding GP. Zie mijn beoordeling, spreekt voor zich” (naschrift mr. Veth: beoordeling op alle onderdelen met “9”)

27.10.2022: “We vrezen dat hij in de toekomst duurder wordt, omdat hij zo goed is.” (naschrift mr. Veth: dank voor het compliment maar dat valt wel mee hoor; ik heb al 8 jaar hetzelfde tarief en ben voorlopig niet van plan dat te verhogen)

24.09.2022: “Ondanks de drukte was meneer Veth altijd goed bereikbaar! Als ik iets niet snapte legde hij het net zo lang uit dat ik het wel snapte. Heer Veth reageerde altijd erg snel + vriendelijk.”

09.09.2022: “groot, empatisch, vriendelijk vakman. Ik heb heel veel spijt van de scheiding, heel veel. Kon ik het maar terugdraaien. Zo blij dat (naam) en ik goed contact hebben. Ik eet vaak mee en ben graag samen, ook met onze kinderen”

25.08.2022: “Kees heeft ons supersnel en góed geholpen. Hij heeft ook heel goed geluisterd naar wat onze wensen waren”

15.07.2022: “Wederom een prettige samenwerking Zeer professioneel in de rechtbank, kunnen inspringen op “onverwachte situaties” en die met 1 enkele vraag doen kantelen naar “’t normale”/ de realiteit Menselijk buiten de rechtszaal”

01.04.2022: “Professioneel!”

02.03.2022: “Wij zijn eerst bij een mediator geweest die met kees samenwerkt. De services van kees (mr Veth) is echt wel top hij heeft alles netjes afgehandeld voor ons”

23.01.2022: Dank je voor de langdurige, betrokken & professionele ondersteuning Je was steeds to the point en altijd bereikbaar voor de (soms vele) vragen die ik had “

21.12.2021: “Bedankt voor de vakkundige en prettige ondersteuning in de voor ons moeilijke tijd!”

13.12.2021:””Kees is een baken in roerige tijden! (wel documenten goed lezen 😉 Zou absoluut aanbevelen!”

10.12.2021: “Hartelijk dank voor de fijne afhandeling/samenwerking. Fijne feestdagen toegewenst”

12.10.2021: “Zeer tevreden altijd vriendelijk en snel gehandeld”

13.09.2021: “vertrouwenwekkend”

23.08.2021: “terugkoppeling geven door bv. mail van werkzaamheden “achter de schermen”. Ook van ontvangen stukken over de post.”

18.08.2021: “Kees was erg goed, vriendelijk en betrokken als advocaat. Ben zeer tevreden en content”

29.07.202: “een lekkere vlotte babbelaar 🙂 “

28.03.2021: “dankjewel voor alle goede zorgen en steun”

25.02.201: “Dag Kees, nogmaals bedankt, groeten (naam)”

15.02.201: “Bedankt voor je hulp”

05.02.2021: “Beste Kees, Ben zeer tevreden over alles. Hoop ook niet nog eens met je te spreken mbt een hoger beroep. Als ik je nodig heb weet ik je te vinden. Bedankt.”

04.02.2021:”bedankt voor alles. door u kwamen wij erachter dat er nog teveel liefde zit voor elkaar en wij als gezin voor de toekomst gaan. we wensen u het allerbeste toe. groetjes (namen)”

26.01.2021: “Gezien lastige omstandigheden perfect geholpen”

17.11.2020: “Kees, nogmaals bedankt voor je goede en vakkundige ondersteuning. Je hebt me door een erg belangrijke periode van mijn leven “heen” geholpen. Tot snel!

14.11.2020: “mag duidelijk zijn dat ik ondanks de uitspraak zéér tevreden ben over mr Veth. Zou aan bovenstaand “empathie” toe willen voegen. Scoort mr Veth ook een 10 voor!”

02.11.2020 “Wij hebben het een plezierige samenwerking gevonden. Vanaf dag 1 open duidelijk en goeie toelichting. Tijd nemen bij onduidelijke dingen, nogmaals uitleggen. Bedankt voor de fijne en snelle afwikkeling van onze scheiding. Mocht ik of wij iemand nodig hebben weten wij jou te vinden en zullen jou zeker aanraden bij vrienden familie of bekenden. Bedankt namens ons (namen)”

24.10.2020: “Beste Kees, bedankt voor alle hulp en afhandeling. Ik heb je allemaal 10-en gegeven maar die heb je ook verdiend! Nogmaals bedankt!”

22.10.2020: “Erg prettig geholpen, fijn mens als persoon en betrokken Zeer tevreden.”

01.10.2020 : “zeer tevreden over mr Veth”

15.09.2020: “Prima geregeld!”

20.08.2020: “uitgebreide uitleg, top! goed advies”

15.07.2020: “soms slecht en onduidelijk en verkeerde post naar de verkeerde persoon jammer” (naschrift mr Veth: klopt; in mediationzaak eenmaal brief voor man en brief voor vrouw nog naar echtelijke woning gestuurd waar alleen vrouw nog woonde; over hoofd gezien dat man inmiddels elders woonde; vrouw heeft brief aan man afgegeven)

05.07.2020: “Vanaf het begin was Kees duidelijk hoe of wat. fijn want dan weet je waar je aan toe bent. Erg hulpvaardig vriendelijk en neemt de tijd voor je. Je bent een persoon géén nummer! Dank voor je advies/hulp!”

17.06.2020: “Ben heel tevreden hoe het verlopen is ondanks de Coronacrisis. Waarvoor mijn hartelijke dank.”

17.06.2020: “Hartelijk Dank!”

10.05.2020: “Als ik eerder geweten had dat ik ook gegevens moest aanleveren over hypoytheekrente en WOZ waarde had ik dat allemaal meteen bij eerste contact aan kunnen leveren”

09.05.2020: “Perfect, netjes en zorgvuldig geinformeerd en vlot afgewerkt deze zaak ook weer. Topklasse geleverd”

20.04.2020: “tussentijdse opgave aantal gewerkte uren”

10.04.2020: “Ik hoop van niet maar als er iets weer voordoet weet ik u te vinden als advocaat”

10.03.2020: “Ik zou geen aanbeveling doen dit vanwege afspraak met een inschatting van kosten die veel lager liggen dan de werkelijke kosten” (Naschrift mr Veth: inschatting gegeven op basis van mededeling dat cliënten het al “helemaal eens” waren en alleen de formaliteiten nog geregeld moesten worden; dat bleek echt anders te liggen; uiteindelijk wel goede afspraken tussen partijen maar dat heeft wel wat meer tijd gekost dan vooraf door hen gedacht)

31.01.2020: “Na deze lange procedure kan ik alleen maar dankbaar zijn voor deze fantastische advocaat”

31.01.2020: ” Geeneen 10 is overdreven. Mijn belangen zijn naar grote tevredenheid behartigd en het mooiste van alles, altijd met het welzijn van de kinderen voorop. Grote klasse.”

08.01.2020: “Fijn gesprek, goed inlevingsvermogen. Urgentie opgepikt. Duidelijk. Sorry voor de overlast aan mailverkeer vanuit ons”